Uplynulý víkend proběhli sedmý a osmý závod mezinárodního mistrovství ČR ve flat tracku, Tentokrát ale ne na jedné dráze a jezdce tak čekal večerní přesun z Liberce do skoro 300km vzdálených Mariánských Lázní.
V sobotu v Liberci startovali pouze mistrovské třídy FT1 a FT Classics, dráhu před závodem přírodně nakropil lehčí déšť A tak jezdce čekala náročnější dráha. V základní části se povedlo třikrát vyhrát Jiřímu Krausovi, za ním se umístil se dvěma výhrami Ervín Krajčovič před Polákem Bujniewiczem. Ve finále nejlépe odstartoval Krajčovič který vedl několik kol. Část finálové jízdy probíhal krásný souboj o první místo mezi Krajčovičem a Krausem který se dokázal dostat na první místo. Za touto dvojici dojel třetí Lukasz Bujniewicz který až na cílovou lajnu sváděl souboj s Kamilem Peukrem, který skončil jako čtvrtý. FT1
1. Jiří Kraus – Honda
2. Ervin Krajčovič – Ktm
3. Lukasz Bujniewicz – Husqvarna
4. Kamil Peuker – Ktm
5. Tomáš Kolařík – Honda
Třída klasiku nezačala vůbec dobře pro vedoucího jezdce šampionátu Jiřího Slezáka který po kontaktu s jiným jezdcem skončil na zemi a odnesl si tříštivou zlomeninu ruky. Všechny jízdy včetně finále skončili vítězstvím Petra Koláře. Za ním dojel Jiří Mikšovský před Radkem Bednářem.
Ft Classics
1. Petr Kolář – Suzuki
2. Jiří Mikšovský – Yamaha
3. Radek Bednář – Suzuki
4. Kristian Mathes – Bultaco
5. Jiří Slezák – Jawa
V neděli se jezdci probudili v Mariánských Lázních kde skrz mlhu nebylo ani vidět z jedné strany oválu na druhou. Tohoto závodu se zúčastnilo více cizinců, včetně stříbrného jezdce z prvního závodu mistrovství světa, Markuse Jella nebo párty jezdců na strojích Harley Davidson z Berlína. Největší soupeři v boji o titul Kraus i Krajčovič začali závod shodně vítězstvím ve své první jízdě. Tentokrát se povedlo ve všech jízdách zvítězit Krajcovičovi na úkor Krause. Do finále nejlépe odpálil Ondřej Svědík který ale neudržel první místo větší část jízdy a nakonec se před něj dostal i Krajčovič. První dva jezdci se utrhli a sváděli opět boj až do cíle.
FT1
1. Jiří Kraus – Honda
2. Ervín Krajčovič – Ktm
3. Ondřej Svědík – Yamaha
4. Markus Jell – Ktm
5. Sebastian Thalheim – Suzuki
Ve třídě Ft Classics se po letech představili jezdci na strojích Harley Davidson. Celý závod ovládl Martin Hüning před týmovým kolegou Andreasem Steinhofrem a třetím Reném Nawrathem. Nejlépe z Čechů si vedl čtvrtý Petr Kolář bojoval se soupeři na silnějších strojích ze všech sil.
1. Martin Hüning – Harley Davidson
2. Andreas Steinhofer – Harley-Davidson
3. René Nawrath – Awo
4. Petr Kolář – Suzuki
5. Jiří Mikšovský – Yamaha
Pohár veteránů měl poprvé v historii mezinárodní účast díky účasti dvou Německých jezdců že třídy klasiků. Po základní části šel do finále jako vedoucí jezdec lídr poháru Jaroslav Franců před Romanem Markem a třetím Reném Nawrathem. Ve finále šel ale okamžitě do předu dvoumetrový jezdec na stroji Awo z roku 1958, Nawrath a za ním se pustil Andreas Steinhofer který měl pro tuto třídu krásný Harley-Davidson z roku 1961. Nejlépe stíhal silnějším strojům třetí Jaroslav Franců.
1. René Nawrath – Awo
2. Andreas Steinhofer – Harley-Davidson
3. Jaroslav Franců – Jawa
4. Roman Marek – Čz
5. Milan Jurik – Jawa